نوشته شده توسط : b.gholami

 مخزن آب سه لایه عمودی کوتاه 1000 لیتری برای نگهداری آب، مواد بهداشتی و مواد شیمیایی ساخته شده است. این مخزن آب از پلی اتیلن 3840 پتروشیمی تبریز ساخته شده است.تانکر آب 1000 لیتری کلیک کنید.

مخزن آب سه لایه کوتاه عمودی 1000 لیتری دارای ده سال گارانتی و گارانتی مستقیم کارخانه است که بالاترین گارانتی در کشور است.

ضد جلبک و خزه

امکان نصب اتصالات (اتصالات برنجی، شناور و شیر)

دارای لایه میانی مشکی برای محافظت در برابر نور خورشید

کیفیت اصلی به لطف استفاده از پلی اتیلن 3840

وزن سنگین مطابق با استاندارد کاربردی ABFA

توجه: این محصول واشر بوده و یراق آلات برنجی روی آن تعبیه نشده است. همچنین هزینه ارسال در محل مشتری به صورت جداگانه محاسبه می شود. برای اطلاع از هزینه های حمل و نقل و ارسال سفارشات برنجی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

این مخزن آب از فروشگاه مخزن پلاس سه لایه آنتی باکتریال ضد جلبک با ضمانت کتبی موجود می باشد.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی

یک مخزن آب سه لایه کوتاه عمودی 1000 لیتری برای ذخیره آب آشامیدنی در محیطی با نور مناسب توصیه می شود. همچنین امکان ساخت انواع دو لایه، فوم دار، چهار لایه و پنج لایه به سفارش وجود دارد. مخزن آب 1000 لیتری عمودی مخزن پلی اتیلن سه لایه آریاپلاست ساخته شده از FOOD GRADE PE3840 MDPE می باشد.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی مانند تمامی مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شده است. به همین دلیل آب موجود در مخازن پلاستیکی طعم خود را کاملاً حفظ می کند و هیچ بو و مزه ای به آن اضافه نمی کند و به دلیل خاصیت ضد خوردگی آن امکان ذخیره طیف وسیعی از مایعات با pH اسیدی (مخزن اسیدی) وجود دارد. قلیایی بودن در مخزن آب 1000 لیتری عمودی وجود دارد. با این حال، لطفاً قبل از خرید برای اطمینان از سازگاری شیمیایی با ما مشورت کنید.

مخزن آب 1000 لیتری

مخزن آب 1000 لیتری عمودی دارای لایه ای است که به طور کامل از ورود نور خورشید به مخزن آب جلوگیری می کند و آن را در دسته مخزن آب ضد جلبک قرار می دهد.علاوه بر قابلیت ذخیره آب در مخزن آب 1000 لیتری عمودی می توانید He همچنین از آن به عنوان مخزن ذخیره مواد شیمیایی استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: